Çamlık kanyonu,Denizli

Denizlide yaşayıp da Çamlık'ta yürüyüş yapmayan azdır yada çamlığı bilmeyen herhalde yoktur.Bir çoğumuz seyir kalesine hatta  1.2.3.4.çeşmeye kadar çıkmışızdır.Ama aşağıya vadiye giripte gezelim dememişizdir.Bizde hafta sonu vadiyi merak edip inceden bir giriş yaptık.Vadinin sonuna kadar gidemedik ancak gördüklerimiz harikaydı.

Su burada yeraltına giriyor.

V

Vadi sonunda bu kanyonun daha büyüğü ve derinin;şelalenin de daha yüksekten döküleninin olduğunu tırmanış ekibinden biliyoruz.En kısa zamanda görmek için sabırsızlanıyoruz.

1. Merhaba.Denizli'de yaşıyoruz ve hiç çevremizde neler var bilmiyoruz.Sizin sayenizde keşfediyoruz.Bu gittiğiniz çamlık kanyonuna nasıl gidebiliriz?Cevabınız için teşekkür ederim

1. mrh.burası bildiğiniz çamlık parkındaki vadi.yeni yapılan orman müdürlüğü binasının arkasından vadi boyunca devam ediyorsunuz.önünüze su setleri çıkacak,bazılarının yanından birisinin üstünden geçeceksiniz.setin iki tarafında tahta merdiven var.vadi sona doğru darlaşıyor.

2. Çok teşekkür ederim.Yağış olmayan bir haftasonu gitmeyi düşünüyoruz.Blogunuzu takip etmeye başladık başka nereleri öğrenebiliriz diye :)

2. baharda tavsiye ederim.küçük şelaler oluşuyor.