Silifke

 Nerden başlasam,nasıl anlatsam diyerek bugünlere geldim.Bir türlü anlatamadım Silifke'yi.Benim hayatım da 2 şehir çok keyiflidir:İstanbul ve Silifke.Silifke ,Mersin'in bence en güzeli.Bu konuda tevazu gösteremiyeceğim.21 sene önce eşimin ailesi ile tanışmaya geldiğimizden beri hep sevmişimdir.Akdeniz'in bu kendisi kadar sıcak ilçesinin insanları da bir o kadar cana yakın ve sıcaktır.Burada aradığınız ne varsa bulursunuz.Denize mi girmek istediniz ,balık mı tutmak,tekne turu mu? dediniz,antik kent,mağara,şelale,doğa yürüyüşü mü?rafting,dalmak ,acıktınız farklı bir mutfak mı olsun dediniz vs vs vs vs....... 
 Her yerini ayrı başlık altında incelemek gerekir Silifke'nin. Silifke'ye gidipte yapmadan dönmemeniz gerekenleri kısaca anlatmaya çalışacağım. Acaba Göksu Irmağı'ndan mı başlasam,Silifke Kalesinden mi,yoksa Gökbelen yaylasında taze oğlak etinden mi,geceleri bile denize girmenin keyif verdiği Yapraklı Koydan mı,Uzuncaburç'taki antik kentten mi,su kemerinden ya da Kızılgeçit'teki alabalık restoranların dan mı?,belki de Ayatekla'dan bahsetmeliyim,ya da Narlıkuyu Üç Güzeller mozaiğinden,Cennet-Cehennem-Astım Mağarası,Narlıkuyu Koyunda Lagos,çipura,mercan ve de roka salatası tabiki aslan sütsüz olmaz,Göksu Deltasındaki Kuş Cenneti,Arap Fatih'in yerinde Pavurya yada Mavi yengeç yanın da buz gibi bir bira,yengeç yemeyene taze haşlanmış fıstık ,Akgöl,panam gölü,Kum Mahallesi,Taşucu.......
Kıbrıs Şehitleri Anıtı



Liman Kalesi

Gökbelen Yaylası

Taşucu Limanı

Susanoğlu Plajı



Şeytan Vadisi Uzuncaburç



Ayatekla


Göksu Deltası




Cennet Mağarası

Cennet Mağarası Manastır

Cehennem Obruğu

Astım Mağarası

Üçgüzeller Narlıkuyu

Mavi Yengeç Göksu Deltası

Yapraklı Koy

Kızkalesi
Ben en iyisi hiç anlatmayayım,siz kendinize zaman ayırıp Silifke'yi yaşayın.Çünkü Silifke anlatılmaz yaşanır. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuk Sahibi Olamayanların Ziyaret Yeri Ahmed-Turan Türbesi ve Soğuk Çermik Sivas

Sivas'ta Kalan Son Ermeni Kilisesi Tavra ( Surp Kevork) Kilisesi

Tavas Medet Köyü (APOLLONİA SALBAKE )