Doğanın uyanışı İsrafil-Karcı Doğa Yürüyüşü

 Doğa uyanmış ve tüm güzelliklerini sergilemeye koyulmuş.Kuş cıvıltılarının,şelalelerin gürültüsü eşliğinde yürüdük bu hafta.Bu sene İsrafil Deresi'ne üçüncü gidişim.Ne yalan söyleyeyim,istemeye istemeye çıktım yola.Yine çığ düşmüş dediler Karcı Dağından.Baktım resimlere geçen sene ki kadar değil.Değmez diye düşündüm.Ama daha İsrafil'in girişinden itibaren mest oldum,doğanın bizi karşılamasına.Sonrasın da ayrılmak zor geldi,belimi sakatlayana kadar yürüdük yürüdük.O şelale senin,bu şelale benim dolaştık durduk.




 Karcı Teras'a ilk defa çıktık.Kayalara tırmandık,karda kaydık.Her defasında farklı bir yerini keşfettik Karcı'nın,bitiremedik.Daha da keşfedilmesi gereken yerlerini.








Bahar gelmiş memleketin dağlarına.İçimiz kıpır kıpır....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuk Sahibi Olamayanların Ziyaret Yeri Ahmed-Turan Türbesi ve Soğuk Çermik Sivas

Sivas'ta Kalan Son Ermeni Kilisesi Tavra ( Surp Kevork) Kilisesi

Tavas Medet Köyü (APOLLONİA SALBAKE )