Liky Yolu Sarıbelen-Gökçeören 14 km

2018 Yılının Likya Yürüyüşüne ;sevgili arkadaşım Cengiz ile geçen sene de gittiğim Kalkan Bezirgan'dan başladık. O güzelim manzarayı seyretmenin keyfini  bir daha yaşadım . Sarıbelen'e ulaşınca acıktığımızı farkettik. Sevgili Murat Temelci(05435114114) kardeşimin eşinin bazlama tostlarını mideye indirip ,badem ağacının gölgesinde dinlendikten sonra Gökçeören Köyü'ne doğru yola koyulduk. Yol boyu baharın en güzel meyvesi benim için tüm mevsimlerin en iyisi badem çağlaların dan yiye yiye 2 km sonra kamp kurmak için durduk. Günün yorgunluğunu atıp çadırımızı kurduk .......Ertesi sabah doğanın sessizliği, kuşların cıvıltılarıyla bozuldu.Kamp yerini toparlayıp enerjimizi toparladıktan sonra yürümeye başladık.Sağ tarafımızda Sarıbelen Köyü'nü görüyorduk ki,Akdeniz'in eşsiz maviliği ile karşı karşıya kaldık. Fotoğraf çekerek bir su kuyusunun yanına geldik. Daha önce ki yürüyüşlerde su sıkıntısı çektiğimiz için bu kuyular kıymetli. Burada suyun keyfini çıkardıktan sonra Sarıbelenli bir aile olan yörüklerin evine ulaştık. Burada yaşayanlara sorarsanız Likya bölgesinde çok karşılaşacağınız lahiti size gösterirler. Yoksa resimde gördüğünüz lahit yolunuzun üstünde değil.

Lahiti  görüp teyzenin doğal ayranını içtikten sonra (ücreti karşılığında size yemek ve çay hizmetide veriyor)Gökçeören'e doğru yola koyulduk.Gökçeören'e vardığımızda pansiyon da işleten Hüseyin Yılmaz köyün girişinde bizi karşıladı.Köy camisinin yanında olan evinde hem yeme içme ,hemde yatma işinizi halledebilirsiniz. Biz burada yemeğimizi yedikten sonra 10 km mesafede bulunan Hacıoğlan deresine doğru devam ettik.